Alcatraz'dan

Pazar, Şubat 27, 2011

ÇAN SESLERİ

Gitmezsem,
--------yaşamak bir başka adıdır öfkenin
gidersem,
--------şehirler ışıksız kalır.

Kimsenin hüznüne talip değilim
geçti gidiyor zamanı dünyaya bakmanın
binlerce çiçek adlarının kirlettiği gövdemden
tutuk adımlarıyla ölümün gece bekçileri geçiyor.

Hayatı artık öksürüşlerinden tanıyorum
kan damlatmışım aşkımın boynuna
uzak otobüsler gidiyor izleklerimden
karanlık iklimine ağrımış bir geçmişin
omuzlarından biliyorum sevdiğim her kadını.

Saçlarımı tutuşturun çığlıklarla geceleri
ve adımı duvarlara yazın çocuklar
tutkunun kıyısında bıraktım çünkü ellerimi
bedenimi aralık kaçkınlarına ayırdım
ben hala gündoğuşlarına güvercinim.

Kitapların bitişinden anlıyorum,
--------hikayeler uzun değil
zamanı gelince hep gidiyorum,
--------anlatmak güç değil.

Gidiyorum,
hazırlayın çan seslerini!

Kıpırda ey aydınlık bütün şiirlerimi!

27.02.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder